EVS-EN 14012:2007 Postiteenused. Teenuse kvaliteet : kaebuste läbivaatamise ja käsitlemise kord = Postal services. Quality of service : measurement of complaints and redress procedures
Vaata Vaata

Kättesaadav autoriseeritud töökohal Eesti Rahvusraamatukogus, Eesti Kirjandusmuuseumi Arhiivraamatukogus, Tallinna Tehnikaülikooli Raamatukogus, Tartu Ülikooli Raamatukogus ja Tallinna Ülikooli Akadeemilises Raamatukogus

Ei ole kättesaadav Eesti Rahvusraamatukogu sisevõrgus

Ei ole kättesaadav välisvõrgus

EVS-EN 14012:2007 Postiteenused. Teenuse kvaliteet : kaebuste läbivaatamise ja käsitlemise kord = Postal services. Quality of service : measurement of complaints and redress procedures

tehnilised andmed

Kirjastaja:
Eesti Standardikeskus
Ilmumisaeg:
Keel:
eesti
Deposiitor:
Eesti Standardikeskus
Laad:
standard
Autoriõigusega kaitstud
ESTER
b23294942

Püsilink: http://www.digar.ee/id/nlib-digar:135699

Märksõnad

VAATA VEEL