The role of visual identity in brand building in the context of musical artists : master's thesis

Kättesaadav autoriseeritud töökohal Eesti Rahvusraamatukogus, Eesti Kirjandusmuuseumi Arhiivraamatukogus, Tallinna Tehnikaülikooli Raamatukogus, Tartu Ülikooli Raamatukogus ja Tallinna Ülikooli Akadeemilises Raamatukogus

Ei ole kättesaadav Eesti Rahvusraamatukogu sisevõrgus

Ei ole kättesaadav välisvõrgus

The role of visual identity in brand building in the context of musical artists : master's thesis

tehnilised andmed

Kirjastaja:
Estonian Academy of Music and Theatre
Ilmumisaeg:
Keel:
inglise
Deposiitor:
Eesti Kirjandusmuuseum
Rahastus:
Digiteerimist rahastas Euroopa Regionaalarengu Fond
Laad:
käsikiri
Autoriõigusega kaitstud
Kehtiv autoriõigus (INC) - https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=et
ESTER
b5423833x
ISBN

Püsilink: http://www.digar.ee/id/nlib-digar:890527

Märksõnad

VAATA VEEL