Corporate social responsibility and sponsorship of arts as a tool for building brand loyalty : master thesis

Kättesaadav autoriseeritud töökohal Eesti Rahvusraamatukogus, Eesti Kirjandusmuuseumi Arhiivraamatukogus, Tallinna Tehnikaülikooli Raamatukogus, Tartu Ülikooli Raamatukogus ja Tallinna Ülikooli Akadeemilises Raamatukogus

Ei ole kättesaadav Eesti Rahvusraamatukogu sisevõrgus

Ei ole kättesaadav välisvõrgus

Corporate social responsibility and sponsorship of arts as a tool for building brand loyalty : master thesis

tehnilised andmed

Kirjastaja:
Estonian Academy of Music and Theatre
Ilmumisaeg:
Keel:
inglise
Deposiitor:
Eesti Kirjandusmuuseum
Rahastus:
Digiteerimist rahastas Euroopa Regionaalarengu Fond
Laad:
käsikiri
Autoriõigusega kaitstud
Kehtiv autoriõigus (INC) - https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=et
ESTER
b46935186
ISBN

Püsilink: http://www.digar.ee/id/nlib-digar:889541

Märksõnad

VAATA VEEL