EVS-ISO 10001:2009 Kvaliteedijuhtimine. Kliendirahulolu : organisatsioonide käitumisnormide juhised = Quality management. Customer satisfaction : guidelines for codes of conduct for organizations
Vaata Vaata

Kättesaadav autoriseeritud töökohal Eesti Rahvusraamatukogus, Eesti Kirjandusmuuseumi Arhiivraamatukogus, Tallinna Tehnikaülikooli Raamatukogus, Tartu Ülikooli Raamatukogus ja Tallinna Ülikooli Akadeemilises Raamatukogus

Ei ole kättesaadav Eesti Rahvusraamatukogu sisevõrgus

Ei ole kättesaadav välisvõrgus

EVS-ISO 10001:2009 Kvaliteedijuhtimine. Kliendirahulolu : organisatsioonide käitumisnormide juhised = Quality management. Customer satisfaction : guidelines for codes of conduct for organizations

tehnilised andmed

Kirjastaja:
Eesti Standardikeskus
Ilmumisaeg:
Keel:
eesti
Deposiitor:
Eesti Standardikeskus
Laad:
standard
Autoriõigusega kaitstud
ESTER
b26231670

Püsilink: http://www.digar.ee/id/nlib-digar:213502

Märksõnad

VAATA VEEL