Konkurents, turg ja turundus. 2., Oligopoliteooria ja mudelid = Competition, market and marketing. 2 : teaduslik-referatiivne kogumik (Loengumapp. 2. teadussuund, Majandustegevus ja ettevõtlus ; 1991, nr. 2/9)
Vaata Vaata

Kättesaadav autoriseeritud töökohal Eesti Rahvusraamatukogus, Eesti Kirjandusmuuseumi Arhiivraamatukogus, Tallinna Tehnikaülikooli Raamatukogus, Tartu Ülikooli Raamatukogus ja Tallinna Ülikooli Akadeemilises Raamatukogus

Kättesaadav Eesti Rahvusraamatukogu sisevõrgus

Ei ole kättesaadav välisvõrgus

Konkurents, turg ja turundus. 2., Oligopoliteooria ja mudelid = Competition, market and marketing. 2 : teaduslik-referatiivne kogumik (Loengumapp. 2. teadussuund, Majandustegevus ja ettevõtlus ; 1991, nr. 2/9)

tehnilised andmed

Kirjastaja:
Eesti Majandusjuhtide Instituut
Ilmumisaeg:
Keel:
inglise, eesti, vene
Deposiitor:
Eesti Rahvusraamatukogu
Kasutusmärge:
Numeratsioon alates lk 225 (vt sisukorda)
Laad:
raamat
Autoriõigusega kaitstud kuni 01.01.2076
ESTER
b11933707
ISBN
9789916502365 (pdf)

Püsilink: http://www.digar.ee/id/nlib-digar:752247

Märksõnad

VAATA VEEL