Available at the authorised workplace in the National Library of Estonia, Archival Library of the Estonian Literary Museum, Tallinn University of Technology Library, University of Tartu Library and Academic Library of Tallinn University
Access restricted in the network of the National Library of Estonia
Access restricted in public network
EVS-ISO 10002:2019 Kvaliteedijuhtimine : kliendirahulolu. Juhised kaebuste käsitlemiseks organisatsioonides = Quality management : customer satisfaction. Guidelines for complaints handing in organizations (ISO 10002:2018, identical)
Eesti Standardikeskus, TJO Konsultatsioonid (osaühing)
Acta historica Tallinnensia ; 15Eesti Teaduste Akadeemia, Tallinna Ülikool. Ajaloo Instituut, arheoloogia ja kunstiajaloo keskus Tallinna Ülikool. Ajaloo, Tartu Ülikool
Roadmap for societal engagement for higher education institutionsVictoria Ateca-Amestoy, Anne Äyväri, Anne Eskelinen, Tanja Johansson, Annukka Jyrämä, Riikka Kanervo, Alar Kein, Kaari Kiitsak-Prikk, Beatriz Plaza, Tiina Pusa, Anna Maria Ranczakowska, Sari Sarlio-Siintola, Marge Sassi, Violeta Simjanovska, Carmen Tasser